Історія бренду Nutella

Раздел: Интересно|статья

9 Янв 2012

Історія бренду Nutella
Ви ніколи не замислювалися про те, хто придумав улюблені ласощі дітей і дорослих, популярну, і таку смачну шоколадно-горіхову пасту під назвою «Nutella»? Ім’я цього винахідника — П’єтро Ферреро. Його прізвище не дарма здалася Вам знайомим — ця людина заснувала одну з найбільших фірм з виробництва продуктів харчування, що переважно кондитерської спрямованості — Ферреро. Ця фірма знайома нам по таких продуктах, як: цукерки «Raffaello», «Mon Cheri» і «Ferrero Rocher», м’ятна драже «Tic-Таc», шоколадне яйце з іграшкою «Kinder Surprise», а також серія виробів «Kinder».

У самій «Nutella», ніжного шоколадного крему з горіховим присмаком, цікава історія. Як часто буває з багатьма грандіозними винаходами, ідея створення солодкої пасти виникла завдяки випадковості. У 1946 році П’єтро Ферреро, у спадщину від батьків перейшла невелика булочна в місті Альба на півночі Італії. Через невгамовної фантазії і любові до експериментів з продуктами, П’єтро перетворив свою крамницю в кондитерський магазинчик з крихітною0 майстернею. У ній він і проводив весь свій вільний час, експериментуючи з різними інгредієнтами, щоб порадувати своїх покупців свіжими і різноманітними кондитерськими виробами. У цьому йому допомагала дружина П’єра і брат Джованні.

Після Другої Світової Війни завезення какао в Італію був обмежений, і, щоб не скорочувати виробництво кондитерських виробів на шоколадній основі, П’єтро Ферреро починає використовувати те, чим багата його земля. У тому ж 1946 році він винаходить справжній делікатес — м’який шоколадний батончик з прожарених подрібнених лісових горіхів і какао-масла. Нові ласощі отримує назву «Gianduja», на ім’я карнавального персонажа, який брав участь у першій рекламі батончика.

Перша «Gianduja» випускалася у вигляді невеликих брикетів, загорнутих в тонку фольгу з етикеткою. Це було оригінально і при цьому економічним — шоколадний батончик могли дозволити собі навіть самі небагаті жителі провінційного міста Альба, до того ж новий винахід було вельми смачним, поживним і ситним. Як правило, італійські мами нарізали «Gianduja» тонкими скибочками і робили солодкі бутерброди для своїх дітей, які потайки викидали хліб і їли пасту в чистому вигляді.

«Gianduja» за три роки зачарував не тільки місцевих покупців, а й весь італійський регіон П’ємонт. Особливу принадність ласощів надавав мінливий смак. Це П’єтро постійно експериментував з компонентами в своїй майстерні, яка перетворилася на справжню лабораторію. Продажі пасти росли, з кожним днем ​​вона ставала все більш затребуваною. В один із спекотних літніх днів до крамниці сім’ї Ферреро появилося важливе замовлення від мерії міста на виготовлення великої партії батончиків «Gianduja» для міського свята. П’єтро, разом зі своїми вірними помічниками, підготував сотні смачних горіхових тістечок для прийдешнього торжества і з легким серцем пішов спати.

Проте на ранок з’ясувалося, що величезна партія солодощів, розтанули від спеки! Йому, вічному оптимісту і веселуну, важко було примиритися з підлим ударом долі. Літня спека знищила найкрупнішу партію товару, приготовану до місцевого свята. І тут його осяяла приголомшлива ідея! Він сказав своїй дружині швидко нарізати хліб, викласти на підноси здобні булочки і всю іншу свіжу випічку.

Через годину П’єтро пригощав відвідувачів «шоколадним бутербродом»: він намазав розтанувший «Gianduja» на хліб, і виявилось, що це дуже смачно і ситно! Товар був розпроданий, а виручка склала значно більше, ніж очікувалося: розтанувші маси вистачило на безліч бутербродів. Тільки через декілька днів П’єра помітила у волоссі чоловіка яскраві сріблясті нитки: пам’ять про ту хвилину, коли П’єтро вважав, що справа його життя загинула, не встигнувши народитися.

Кілька розанувших тістечок П’єтро поніс в свою лабораторію і довго вивчав їх, намагаючись створити пасту. Він читав спеціальну літературу, міняв компоненти, додавав то какао, то масло, то ваніль … Через півроку на світ народився крем «Gianduja»: у ньому було зовсім небагато какао, він коштував недорого, але відрізнявся ласим шоколадно-горіховим смаком і ніжною консистенцією. Успіх перевершив всі очікування! До лютого 1946 року П’єтро продав 6600 фунтів свого винаходу. Крем завоював всю Італію.

Разом з братом П’єтро продовжив розвивати свій бренд: у 1951 році шоколадний крем «Gianduja» називають по-новому — «Supercrema» і починають продавати його в скляних баночках. Через 12 років, в 1963 році, син П’єтро, Мікеле, трохи змінює рецептуру пасти і придумує для неї іншу назву, яку вона носить до цього дня — «Nutella». Перша баночка з «Nutella» покинула межі фабрики Ферреро в Альбі 20 квітня 1964. Продукт мав великий успіх в Європі і залишається популярним у всьому світі до цих пір.

поздравления с юбилеем

Реклама

  • Joker: Стадион мечты! [...]
  • Anjey Sloter: Как для бесплатных автоматов то достаточно нормально [...]
  • владимир шебзухов: МЫШИНАЯ ПРОБЛЕМА автор Владимир Шебзухов Басня В сар [...]
  • Ononimus: Україні та Росії це не грозить, тут залишиться значний [...]
  • Столик: Люблю игровые слоты. Сам иногда играю в бесплатные авт [...]

Друзья

Любимые фильмы онлайн