Попит на Subaru BRZ в Японії в 4 рази перевищив очікування

Раздел: авто|видео

30 Мар 2012


Fuji Heavy Industries підводить підсумки продажів нового купе Subaru BRZ за перші два місяці. За період з 3 лютого по 27 березня дилерський центри Subaru в Японії реалізували 3551 спорт-кар марки, що приблизно в 4 рази вище початкового прогнозу продажів в 900 машин за цей же період.

Більша частина покупців (78,4%) не поскупилася на топову комплектацію S, базовий варіант R обрало 18,5%, і лише 3,1% покупців віддали перевагу версію RA — найбільш доступну модифікацію, створену спеціально для подальших доробок і тюнінгу.

Механічну 6-ступінчасту коробку передач вибирають в 2 рази частіше, ніж просунутий «автомат» з можливістю ручного вибору 6 передач (66,3% проти 33,7%).

Серед кольорів кузова лідирує фірмовий субаровский синій колір WR blue mica (33,9%), за ним слідує білий перламутр (24,4%), чорний (16,5%), сріблястий металік (8,4%), темно-сірий (6,3%), червоний (6,1%) і темно-синій (4,4%).

имидж освита отзывы

Реклама

  • Joker: Стадион мечты! [...]
  • Anjey Sloter: Как для бесплатных автоматов то достаточно нормально [...]
  • владимир шебзухов: МЫШИНАЯ ПРОБЛЕМА автор Владимир Шебзухов Басня В сар [...]
  • Ononimus: Україні та Росії це не грозить, тут залишиться значний [...]
  • Столик: Люблю игровые слоты. Сам иногда играю в бесплатные авт [...]

Друзья

Любимые фильмы онлайн