Все, що потрібно знати про DirectX 11

Раздел: www|Интересно

26 Дек 2010

Все, що потрібно знати про DirectX 11
DirectX 11 —  ходять різні чутки про сумісність даного пакету з програмним (в першу чергу, всіх хвилює сумісність з різними ОС від Microsoft) і апаратним забезпеченням. Стали відомі деякі технічні деталі, що відкривають завісу таємниці, їх ми і постараємося викласти.

Власне, проблема DirectX 11 не хвилювала б маси так сильно, якби не вихід DirectX 10, дивно несумісного з більшістю обладнання та програм. Особливо засмутив користувачів той факт, що DirectX 10 несумісний з «народної» Windows XP. Звичайно, зараз практично всі ПК підтримують цей пакет, проте далеко не у всіх стоїть Windows Vista, з якою може працювати DirectX 10.

Іншими словами жоден геймер не може ознайомитися з перевагами DirectX 10, поки не встановить згадану вище операційку.

DirectX 11, за заявою розроблювачів, буде сумісний як з Windows Vista, так і з Windows 7, яка очікується в новому році — однак поки невідомо, чи буде входити нова версія DirectX в нову операційну систему від Microsoft чи ні. Цілком можливо, що DirectX 11 буде випущений вже після появи нової ОС.

Загалом, залишаємо питання сумісності на потім, а поки опишемо нові функції DirectX.

- По-перше, даний програмний пакет орієнтований на системи з багатоядерними процесорами (мінімум 2 ядра). У цьому випадку можна помітити значний приріст продуктивності всієї графічної підсистеми.

- Покращено взаємодія користувача з іграми, включаючи фізику, штучний інтелект, закінчуючи поліпшенням якості графіки;

http://lazzy.ru/books/classic/

- Апаратна підтримка тесселяції буде забезпечуватися адаптерами ATI HD 2000, 3000 і 4000, тобто будуть підтримуватися відеокарти Direct3D класу 10 і 10.1;

- Додавання нових функцій візуалізації, збільшення числа шейдерів;

- За заяву Кевіна Джі, одного з розробників, система на основі DirectX 11 буде виробляти більш якісну графіку при менших витратах пам’яті та інших апаратних ресурсів;

- Додавання нових форматів стиснення текстур в DX11 API, що дозволить розробникам більш економно витрачати ті ж апаратні ресурси навіть з збільшенням якості рендеринга.

youtube.com на русском

Реклама

  • Joker: Стадион мечты! [...]
  • Anjey Sloter: Как для бесплатных автоматов то достаточно нормально [...]
  • владимир шебзухов: МЫШИНАЯ ПРОБЛЕМА автор Владимир Шебзухов Басня В сар [...]
  • Ononimus: Україні та Росії це не грозить, тут залишиться значний [...]
  • Столик: Люблю игровые слоты. Сам иногда играю в бесплатные авт [...]

Друзья

Любимые фильмы онлайн