Історія «The Prodigy»

Раздел: Биография

18 Фев 2011


Музична історія Prodigy починалась в 1990 році, коли з’явився їх перший сингл «What evil Lurks», що складається переважно з ранніх робіт молодого Хоулетта. Сингл не залишився непоміченим тодішньої рейв сценою і одразу потрапив в ротацію по різним клубам. Навіть у наш час цей диск вважається чи не культовою hardcore річчю, оригінал якої вже практично неможливо ніде дістати.

Після успішного релізу їхнього дебютного синглу група відправилася в турне по Великобританії, виступаючи переважно в невеликих андеграундних клубах. Але вже їх перший закордонний концерт в Італії був захоплено сприйнятий італійськими рейверамі. Вони проголосили Prodigy кращою групою тодішньої рейв-сцени.

12 серпня 1991 Prodigy випускають свій другий сингл — легендарний «Charly». Вже за кілька місяців до офіційного релізу до синглу виявляли непідробний інтерес багато ЗМІ. І їхні очікування були виправдані, коли «Charly» злетів на першу сходинку танцювальних чартах Великобританії і став номером три в чарті «Top 40″. «Charly» викликав хвилю інтересу з Prodigy у звукозаписних кампаній, але і дав поживу для різних агресивних дебатів щодо кончини рейв сцени. (Багато хто пам’ятає відому статтю в «Melody Maker» «Вбив чи Charly рейв?»). Але серед загального обурення легко було упустити той факт, що Charly був одним з найуспішніших релізів того часу. І набагато кращою річчю, ніж релізи конкуруючих груп, які градом посипалися на танцювальну сцену Британії після нього.

22-річний Ліам був атакований агресивно налаштованими музикантами того часу за подолання концепції «Любов, Мир і Щастя», яка домінувала на танцювальній сцені початку 90-х. Ліам — класично навчений піаніст, чиї амбіції «зробити пару треків» були раптово поховані, так що Ліам тепер сконцентрувався на підтримці статусу самого успішного представника hardcore сцени. Змішування унікального хіп-хоп звучання і бузумной house музики дозволило довгий час бути на Олімпі британського андеграунду і домогтися поваги музичної громадськості.

Наступний сингл з’явився в грудні 1991. Підігрітий успіхом «Charly», «Everybody in the place» швидко застрибнув на другу сходинку національного хіт-параду. І тільки безсоромно перевидана ‘Bohemian Rhapsody’ перегородила йому шлях до вершини. У вересні 92-го Prodigy випустили третій хітовий сингл «Fire», який явно топтав дорогу для дебютного альбому групи.

До виходу «The Prodigy Experience» ще не кому не вдавалося випустити успішний повноцінний hard dance альбом. Дебют Prodigy, однак, зруйнував досі непохитні правила. Альбом складався з нового матеріалу групи, а також об’єднував найбільш вдалі ремікси, йому передують синглів, що було гідно оцінений тисячами людей, які купили диск. Альбом відразу увірвався в чарти Великобританії і влаштувався на 11 місці. Диск був визнаний «золотим». І вже через кілька днів «Experience» був # 1 і не злазив з вершини хіт-параду протягом 25 тижнів!

Наступний сингл «Out of Space» негайно опинився в «Top 15″, також як і попередній йому «Wind it Up». Незважаючи на величезний успіх Prodigy, Ліам відчував необхідність у вдосконаленні свого стилю. Через нескінченні турів по Австралії, Голландії, Німеччини, Америки, з-за роботи по реміксування пісень для Jesus Jones, Front 242 andThe Art of Noise, Ліам був підданий музичним новим впливам. І він захотів відобразити це в своїх майбутніх роботах. Як він це висловив: «Я розумів, що група повинна прогресувати і розвиватися, повинна йти вперед і вперед.»

Коли в жовтні 1993 з’явився сингл «One Love», стало ясно, що Ліам втілив свої бажання на дійсність. «One Love» містив більше techno, ніж попередні роботи групи, і фанати позитивно сприйняли ці зміни. Сингл опинився на восьмій позиції. Просуванню синглу, без сумніву, сприяла поява фантастичного кліпу. Відео «One Love» було повністю комп’ютерної роботою. Для його зйомок використовувалася абсолютно нова техніки, привезена з Штатів. Результат був просто вражаючим, і це стало незаперечним кроком вперед для розвитку групи.

No Good (Start The Dance), випущений 16 травня 1994, виявився найуспішнішим релізом за всю історію гурту. Сингл провів незабутніх 7 тижнів в чарті «Top 10″. Не можна було уявити кращого моменту для випуску другого альбому групи.

Коли в липні «Music For The Jilted Generation» з’явився на світ, це був феноменальний успіх для групи і з фінансової сторони, і з точки зору музичних критиків. Як тільки альбом з’явився, він тут же очолив верхні рядки хіт Пардо. Практично всі британські таблоїди вибухнули зливою похвал. «NME» назвала Ліама «Робокоп і Бетховеном наший днів в одній особі». «Select» заявила, що «Music For The Jilted Generation» — це найкраще, що можна почути на музичний сцені в цьому році, в той час як «Melody Maker» назвали альбом «до біса чудовим». Слухачі також з усім погоджувалися. По закінченні 2 тижнів з моменту релізу, альбом вже був «золотим», і було продано більше мільйона копій по всьому світу. На групу посипався нещадний град нагород: «Mercury Music Prize», «MTV Best Dance», «Best Dance LP», «Best dance Act». У Prodigy почалися non-stop гастролі.

1994-95 роки були періодом величезного числа концертів, шоу, фестивалів. Група подорожувала по всьому світу з жахливо насиченим графіком. Радикальна зміна в іміджі Кейта Флінта дозволила потрапити йому на обкладинки багатьох періодичних видань. Групою захоплювалися від Ісландії до Японії. Скрізь їх виступи супроводжувалися повними аншлагами і божевіллям на концер.

У 1995 році «Poison» став дев’ятим синглом групи, що потрапив у чарти. Відео «Prodigy — electronic punks» дозволило групі потрапити ще і у відео чарти. Їх виступ на фестивалі Glastonbury було визнано кращим, підтверджуючи метаморфозу переродження Prodigy з рейв команди в одну з найбільш захоплюючих і інтригуючих груп сучасності.

Коли в 1996 вийшов «Firestarter», Ліам сказав, що це експериментальний трек, але він виявилося істотним проривом для групи. Сингл зайняв перші місця в чартах по всьому світу. Потім був випущений менш комерційний «Breathe». Ще краще!

Коли влітку 1997 був випущений «The Fat of the Land» він опинився на вершині хіт-парадів 22 країн! За перші 3 тижні було продано більше 2.5 мільйонів копій диска по всьому світу. Небачений успіх для танцювальної команди! Їх концертні виступи були проголошені кращими шоу на планеті!

1998-1999 роки — виявився досить тихим періодом бурхливого життя Prodigy. Вони заявили, що «не хочуть бути настільки популярною і комерційної групою, але незважаючи ні на що, вони продовжують рости і розвиватися», про що свідчить постійне зростання кількості інтернет сайтів про Prodigy. До речі, Ліам як то заявив: «Я ненавиджу Інтернет. По-моєму це велика купа лайна. Гори непотрібної інформації».

У 1999 році Ліам, нарешті, втілив мрію всього свого життя, випустивши сольний альбом DJ-мікс «Dirtchamber Session vol.1″. Диск містить особисті треки таких відомих груп, як Beastie Boys, Grandmaster Flash і багатьох інших. Альбом був тепло прийнятий у фанатському середовищі, але тим не менш не виявився особливо комерційно успішним.

У тому ж самому році під час проведення мотоциклетних перегонів Кейт Флінт потрапляє в серйозну аварію, в якій пошкоджує коліно. У листопаді 1999 року виходить саундтрек до фільму «End Of Days» (Кінець світу) з піснею Prodigy «Poison».

4 квітня 2000 групу покинув її беззмінний танцюрист Leeroy Thornhill. За заявами самого Ліро, зробив він це з власної волі для того, щоб почати сольну кар’єру (під псевдонімом «FlightCrank»). Лірою випустив з тих пір один альбом і захопився ді-джейством, саме в якості ді-джея Лірой став частим і довгоочікуваним гостем у Росії.

У 2001 році Prodigy перевидають свій дебютний альбом «Experience». Тепер він вдає із себе дводискове видання: на першому диску розміщується власне сам альбом, а на другому — бі-сайди і ремікси того періоду. Реліз носить назву «Experience: Expanded».

Після довгого мовчання (вперше з 1997 року) у 2002 році виходить новий сингл групи «Baby’s Got a Temper», від якого Ліам Хоулетт згодом відрікався. Як стало відомо пізніше, пісню написала група FLINT, яку створив Кейт Флінт, але яка потім розпалася, так і не випустивши свого першого альбому. Кейт же виконав повністю вокальну партію в трек.

У 2004 році виходить довгоочікуваний новий альбом групи «Always Outnumbered, Never Outgunned», який вмить злітає на верхні рядки англійського хіт-параду та американського Billboard в чартового розділі «Електронні альбоми». У жовтні альбом був номінований на премію Греммі в категорії «Кращий Електронний / Танцювальний альбом». Варто відзначити, що в записі альбому не брали участь ні Максим, ні Кейт Флінт. Серед запрошених гостей на альбомі значаться Ліам Галлахер з Oasis, Kool Keith, Twista і актриса Джульєтт Льюїс.

У жовтні 2004 року стартував світовий тур на підтримку нового альбому. 18 і 19 червня 2005 р. пройшла незабутні концерти групи в Санкт-Петербурзі та Москві.

Але не дивлячись на хороші результати альбому «Always Outnumbered, Never Outgunned», його не можна було назвати призначеним для живих виступів гурту. А адже саме потужні та незабутні живі концерти відрізняють The Prodigy від інших електронних груп.

У жовтні 2005 року виходить збірка кращих речей The Prodigy під назвою «Their Law — The Singles 1990-2005″. Альбом «Always Outnumbered, Never Outgunned» змусив Ліама Хоулетта зробити перезавантаження. Альбом «Their Law — The Singles 1990-2005″ повернув групу до живих виступів і показав наскільки це важливо. Після виходу збірки «Their Law» група відправилася в турне. Енергія живих концертів надихнула групу на створення нового альбому, який повинен призначатися для живих виступів.

Протягом 2007-2008 група виступала і Ліам тестував на концертах деякі нові треки. З 2007 року почали з’являтися різні повідомлення й новини про підготовлюваний новий альбом групи. У січні 2007 року було оголошено, що The Prodigy створили свій власний лебл і новий альбом будуть видавати самі.

C осені 2008 року стало зрозуміло, що новий альбом готовий і залишилося тільки чекати. Чекати довелося до 23 лютого 2009 року — коли вийшов шостий за рахунком і п’ятий студійний альбом The Prodigy під назвою «Invaders Must Die». Вихід альбому предзнаменовался релізом першого синглу цього альбому «Omen». Також на сайті групи були викладені в вільне скачування заголовний трек альбому Invaders Must Die і для перегляду відео на композиції Omen і Invaders Must Die.

Сингл Omen потрапив відразу на четверте місце в чарті BBC UK Singles Chart.

Коментар: можливо, деякі будуть переконувати мене, що у своїй розповіді про Prodigy я принизив роль інших учасників групи. Але хочу відразу пояснити, що моя історія розповідає, насамперед, про музичної історії групи і не охоплює їх незліченні концертні виступи. А музична сторона групи обмежується одним Ліамом, тому що інші учасники колективу практично не беруть участь в написань пісень Prodigy. Навіть у звукозаписної кампанії «Xl-Recordings» група Prodigy записати тільки на одну людину, на Ліама. Так що бажаючим грунтовно познайомитися з концертною історією групи можу хіба що порадити придбати книги або відео про Prodigy. З власного досвіду можу порекомендувати книгу Сіда Тернера «Prodigy: історія великої групи» та офіційне відео «Prodigy — electronic punks». Спасибі за увагу! Сподіваюся, ви не нудьгували.

Очень хороший интернет магазин електроники!

Реклама

Друзья

Любимые фильмы онлайн